Sunday 22 May 2011

hello kitty

assalamualaikum kawan- kawan! hari ni aku nak cakap pasal hello kitty. time aku kecik- kecik dulu, aku memang minat HL ni. tapi mana entah aku letak barang- barang HL aku


sekarang ni, aku rasa macam dah fanatik gila dengan HL. sebab dah beso gajah ni la aku baru sedar betapa hello kitty itu sangatlah comel dan cantik! ni gambar- gambar yang aku cari. hehe..suka gila la kat hello kitty!  :)

hello, i'm hello kitty

t- shirt

clucth bag hello kitty. ni paling aku suka!  :D

rantai hello kitty. alahai..comelnya!

baju i- phone

classic. amat sesuai untuk dipakai pada zaman p. ramlee ye

omg! nanti aku nak buat camni bila dah ada rumah sendiri,
canggih ni. ada hello kitty kat jamban  :P

biskut/ kek hello kitty

gambar favourite haruslah di largekan ye
mahu aku ngadap kek camni. tahan tak makan. sayang tu! :)

wah..kalau dapat bantal hello kitty camni, harus aku bersemangat drive kereta,
confirm aku jadi pemandu terlebih berhemah  :D

beg i-pad dan screen saver hello kitty *wow! mata i bercahaya*

okay yang ni aku nak buat kat dinding ofis/ tingkap bilik aku,
kasi ceria sikit bila matahari naik  :)

mangkuk hello kitty
yang ni aku buat untuk makan maggi asam pedas *sluurrpp*
sambil menonton gossip girl

lihatlah betapa comelnya hello kitty tu tidur


comel semua barang hello kitty ni, kan?
kalau aku nak semua ni sebagai hantaran kawin aku, boleh?
hehehe..aku psycho babbling lagi  :)

good night, peeps!
mimpi indah- indah  <3


4 comments: